Opening glijbaan

9 juli

Vanaf deze zomer heeft ons Techniekmuseum een echte glijbaan! Roetsj vanaf de bovenste verdieping naar beneden en bewonder daar de rest van ons museum.

Op 9 juli wordt de glijbaan om 11.00 uur feestelijk geopend door de winnaar van onze social media actie. Daarna is de glijbaan toegankelijk voor iedereen die wil glijden. Het museum is op deze dag van 10.00 uur tot 12.00 uur gratis te bezoeken! Ben jij één van de eersten die de glijbaan afgaat? Zorg dan dat je er zaterdagmorgen bij bent en meld je bij de balie van ons museum.

Bewegen

De komst van de nieuwe glijbaan zorgt voor veel beweging in ons museum. Daarom staat na de opening van deze glijbaan Oyfo in het thema van bewegen. Je kunt dus niet alleen van onze glijbaan, maar er zullen ook verschillende activiteiten te doen zijn rondom het thema bewegen. Wil je weten wat er allemaal is? Lees hier meer

Zomervakantie bij Oyfo

Heb jij nog geen plannen deze vakantie? Kom dan naar ons museum! Ook deze vakantie zullen we weer leuke activiteiten hebben. Deze activiteiten staan allemaal in het teken van het thema 'bewegen'. Zo kun jij jezelf deze vakantie weer in beweging zetten door het maken van onze bekende maak-activiteiten en kun je weer mee doen aan de tinkerchallange! Nieuw deze vakantie is het maken van een kettingreactie. Hoe zet je de boel in beweging en zorg je ervoor dat het in beweging blijft? Met z'n allen bouwen we een toffe kettingereactie! Maar je kan ook samen met onze workshopdocent heel veel foto's achter elkaar maken en monteren, waardoor je je eigen Stop-Motion-filmpje maakt! Wil je meer weten? Lees dan hier verder.