Oyfo Techniekmuseum kidsproof Museum 2023

Voor het zevende keer op rij is Oyfo Techniekmuseum uitgeroepen tot Kidsproof Museum!

Eén van de inspecteurs gaf ons de beoordeling: “Het is een leerzaam museum en heel interactief. Ze leggen het leuk en goed uit! Er zijn ook leuke games en denkspellen! Het is heel creatief gedaan en er is ook een glijbaan in plaats van trap (voor kinderen). Ik raad dit museum zeker aan!” Een beoordeling waar wij super blij van worden!

Word ook museuminspecteur

Na de uitreiking van de Kidsproof Museum 2023 zijn de inspecties meteen weer geopend. We beginnen weer op 0 en we willen dan ook aan alle kinderen t/m 12 jaar vragen om door te gaan met ons te beoordelen. Kom jij ons museum ook beoordelen?

Hoe het werkt

Museuminspecteurs kiezen elk jaar samen de leukste Kidsproof musea van Nederland. Bezoek ons museum, maak een account aan op Museumkids en beantwoord de 12 vragen. Jouw antwoorden vormen samen een rapportcijfer voor ons museum. Meld je hier aan als Museuminspecteur en hopelijk blijven wij ook in 2024 Kidsproof Museum: https://www.museumkids.nl/inspect